۱۳۸۹ تیر ۲۸, دوشنبه

کنفرانس انجمن فیزیک

یکی از سنت های حسنه ای که در کشور ما وجود دارد برگزاری کنفرانس های دانش آموزی و دانشجویی سالانه فیزیک توسط انجمن فیزیک است. به دانشجویان کارشناسی فیزیک توصیه می کنم در این کنفرانس ثبت نام کنند و شرکت نمایند. فرصت خوبی است برای آشنا شدن با رشته های گوناگون. به علاوه دانشجویان از سراسر ایران جمع می شوند با هم صحبت می کنند و با فرهنگ هم آشنا می شوند.

حتما خوش هم می گذرد!

کنفرانس دانشجویی امسال در همدان برگزار می شود.

برای اطلاع بیشتر مراجعه کنید به این وبسایت. من امسال در این همایش نخواهم بود. اما در داوری مقالات ارائه شده نقش داشته ام. برگزاری این کنفرانس کار گروهی بزرگی در سطح ملی است. عده ای برایش, بی مزد و بی منت، زحمت می کشند تا سطح پژوهش در ایران بالا برود. قدر این گونه سنت های حسنه را باید دانست و از آن نهایت استفاده را باید برد.



اگر ثبت نام کردید و پذیرفته شدید حتما شرکت کنید. اگر امکان شرکت برایتان نیست در اسرع وقت اطلاع دهید. برای آن که این سنت حسنه که نتیجه ی زحمات بی مزد و بی منت بخش زحمتکش جامعه فیزیک ایران است دوام داشته باشد و بیشترین ثمر را دهد شرکت کنندگان هم باید قدر شناس باشند. نمود قدر شناسی در نظم است. اگر پذیرفته شوید اما شرکت نکنید، در واقع زحمات آنان را به هدر می دهید و حق کسی را سلب می کنید که به جای شما می توانست در کنفرانس شرکت کند و استفاده ببرد.

۱ نظر:

qerenfil گفت...

سیزی ایندیه دک ندن گورمه دیم؟
بوگون نیما ارکانی حامد سوزونو آختارئب گلدیم بورا
سیزی تاپدئغئمدان چوخ سئویندیم.
سیزه سئرا-سئرا گلیب باش چکجه جیم.
چوخ گوزل و گوجلو یازیرسان اماحیف کی
....
بیلرسن دا هه؟ حتما بیلیرسن.
اومورام باشلایاسان.