۱۳۸۹ اسفند ۲۲, یکشنبه

پستر و وبگاه مدرسه و کارگاه فیزیک ذرات

همان گونه که قبلا خدمت برخی از شما عرض کردم در شهریور قرار است یک مدرسه و کارگاه چهار روزه برای آشنایی با پیشرفت های اخیر در پدیده شناسی فیزیک ذرات در آی-پی-ام برگزار نماییم. در حال حاضر داریم روی پستر و وبگاه آن کار می کنیم. یکی دو روز دیگه فرم ثبت نام آماده خواهد شد و من شما را خبر خواهم کرد. فعلا از شما خواهشی دارم. لطفا وبگاه و پستر را ببینید و اگر مورد گنگی هست به من خبر دهید تا رفع ابهام کنم.

نکته ی خیلی مهم: posterيك كلمه ي انگليسي است كه وارد فارسي شده. از كلمه ي پُست است. ربطي به كلمه ي فارسي "پوست" ندارد. تلفظ posterپُستر است. آن را "پوستر" تلفظ كردن اشتباه است.

سئوالي از اين جنس اگر داريد بپرسيد.

۵ نظر:

Alireza گفت...

موضع! موقع! موز! پوستر! اینا مثه هم نیستند؟!!!

Alireza گفت...

شاید چون به پوستر عادت کردیم! پستر غیر طبیعی به نظر می آد!

Alireza گفت...

فکر کنم یه سری جلسات بحث هم در پایان روز بگذارید خوب باشه!!! من سعی کردم بزارم تو کنفرانس خودمون نسبتا خوب بود (ولی به شرطی که یکی نره اون بالا و بخواد همه ی بحث و سوال ها رو خودش جواب بده حتی اگه شده غلط!!! یه خرده هم بذاره بقیه که واردتر هستند نظر بدند-چقدر حرص خوردیم توی این آی پی ام! حالا باسمون جک شده البته-) اگه به نحو خوبی بشه فکر کنم مفید باشه!!!

Alireza گفت...

این که فقط یه نفر مسوول باشه بهتر هم هست! چون تهش هم همه ی کارها می افته گردن یه نفر فقط!

منجوق گفت...

البته "خاطر نشان می کنم" اگر آن یکی برگزار کننده دوبه زن حرفه ای باشه که دیگه واویلا!!!!!!!!