۱۳۸۹ آذر ۳۰, سه‌شنبه

سفر به ياد ماندني به رفسنجان و كرمان


جمعه و شنبه ي گذشته من و شاهين به دعوت عزيزي كه از خوانندگان منجوق هم هست به استان كرمان سفر كرديم. من تا به حال به كرمان نرفته بودم اما در تهران دوست كرماني الاصل زياد داشتم و تا حدودي با فرهنگ اصيل و غني آنها آشنا بودم. مهمان نوازي اهالي استان كرمان كه زبانزد است. اما در اين دو روز سفر ديديم كه هرچه كه درباره ي مهمان نوازي كرماني ها شنيده ايم باز هم حق مطلب را ادا نمي كند. آن قدر محبت كردند كه ما واقعا شرمنده شديم. روز اول كرمان و ماهان را گشتيم. روز دوم در دانشگاه ولي عصر رفسنجان بوديم. هم من و هم شاهين سمينار داديم. يك جلسه ي آزاد پرسش و پاسخ با دانشجو ها هم داشتيم. دوست داشتم وقتي برگشتم يك يادداشت خيلي شاد در مورد اين سفر به ياد ماندني بنويسم. اما تا برگشتم خبر بد بنياد كودك را شنيدم بعد هم چندين برابر شدن قيمت سوخت (و به دنبال آن ساير قيمت ها) و امروز هم خبر زلزله در ريگان واقع در استان كرمان. (نقشه استان كرمان را ملاحظه كنيد. ريگان نزديك سيستان و بلوچستان است.) چند روز بعد- ان شا الله اگر بلاي جديدي نازل نشود- يك يادداشت شاد در مورد خاطرات شيرين سفر مي گذارم با عكس هاي استان زيباي كرمان. اينجا مي خواهم بازهم از ميزبانان عزيزمان در كرمان و رفسنجان، زهرا ر.، نسيم و همچنين اساتيد محترم دانشگاه ولي عصر رفسنجان به خاطر مهمان نوازي گرمشان تشكر كنم.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام خانم دکتر:
واقعا دلمون واسه این مدل پستا تنگ شده بود !!!!

بی صبرانه منتظریم که یه پست پر پیمون از سفر رفسنجان بخونیم.

زهرا.ر گفت...

سلام خانم دکتر
دلم برای وبلاگتون تنگ شده بود آخه یه هفته ای می شد سر نزده بودم.آخه صاحب منجوق خیلی عزیزتر از خود منجوق بودکلی هواییم کرده بود
شما لطف دارید تنها انجام وظیفه بود .
هر چه بود از لطف خدا وسرشت پاک شما دو عزیز بود.این را صادقانه از طرف همه ی ولی عصری ها می گویم
به امید دیدار هر چه زودتر

منجوق گفت...

ُسلام زهرا جان

آن قدر خسته شدید که قکر می کنم تا چند روز استراحت کردید. واقعا زحمت دادیم. به ما خیلی خوش گذشت.