۱۳۸۹ دی ۹, پنجشنبه

باز هم استراتژي كامنت ها

پارسال پاييز كه شروع كردم به نوشتن در مورد محيط زيست يك يادداشت گذاشتم با عنوان استراتژي كامنت ها. همان يادداشت باعث شد كامنت نامربوطي در پي يادداشت هاي من درمورد محيط زيست با برچسب causeنيايد. درنتيجه، در مدتي كوتاه و بي آن كه انرژي و وقت بي جهت از من به هدر رود آن مقدار تاثيرگذاري كه از يك وبلاگ غير حرفه اي مي توان انتظار داشت حاصل شد ومن از اين بابت بسيار خوشنودم. در آينده باز هم در تبليغ كودك خواهم نوشت اما مي خواهم استراتژي كامنت ها را كه در اين يادداشت براي بحث محيط زيست نوشته بودم دوباره يادآوري و اعمال كنم. از انتشار كامنت هاي سياست زده هم معذورم. يكي به علت خطرهايي كه متوجه صاحب اين وبلاگ مي كند و ديگر به خاطر اين كه از صميم قلب معتقدم سياست زدگي دواي درد ما نيست. نه دواي درد معضلات اجتماعي و نه دواي درد مشكلات جامعه ي دانشگاهي (در واقع خود يكي از دردهاست.) اگر شما با من در اين مورد موافق نيستيد خودتان وبلاگ بزنيد و خودتان هزينه بدهيد چرا انتظار داريد من هزينه ي «آزادي» و«آزادگي شما» را بدهم.

۳ نظر:

علی مباشر گفت...

با آن اصل سیاست زندگی که بی نهایت موافقم و نیز دست گرم دوست در شب های سرد شهر

ناشناس گفت...

بسم الله
با این که فکر می کنم اختلاف نظر فکری داریم ولی مرید بعضی اخلاقهاتون هستم

1. تاکید بر کمک به محرومین
2. اهمیت به حفظ محیط زیست
3. ارائه راهکارهایی که خودتون از آنها استفاده کرده اید و فقط حرف نیستند
4.عدم سیاست زدگی بی فایده که بعضی ها دارن و تهش هم به هیچ جا نمیرسه


خدا بهتون کمک کنه و هر روز راه های بشتری جلوی پاتون باز کنه
موفق باشید

منجوق گفت...

ممنون از لطف و سخنان دلگرم كننده تان