۱۳۸۹ مهر ۵, دوشنبه

دعوت به همكاري

پژوهشکده علوم شناختی به منظور تکميل کادر هيئت علمی خود در حوزه علوم اعصاب شناختی و محاسباتی از متخصصين دارای دکترای رشته های رياضيات و يا فيزيک محاسباتی، الکترونيک (گرايش پردازش سيگنالهای حياتی)، علوم اعصاب و روانشناسی شناختی دعوت به همکاری می نمايد.

- همچنین به منظور تکميل کادر تخصصی تصوير برداری مغناطيسی رزونانسی (MRI)خود از افراد با تخصص فيزيک MRI که دارای مدرک دکتری ( PhD ) باشند دعوت به همکاری می نمايد.

علاقه مندان واجد شرايط می توانند مدارک تحصيلی و گزارش فعاليتهای علمی - تحقيقاتی ( CV ) خود را به آدرس scs@ipm.ir ارسال نمايند

۴ نظر:

یاسمن گفت...

خیلی خوشحالم خواهر و شوهرر خواهرم جفتشون فیزیک خوندن و من همه فیزیک دانها رو دوست دارم. فقط چرا عکسهاتون باز نمیشه؟

منجوق گفت...

نمي دونم. من از كامپيوتر خودم مشكلي با باز كردن عكس ها ندارم

مریم گفت...

سلام خانم دکتر
کسی در پژوهشگاه دانشجوی پسا دکتری فیزیک گرایش اپتیک و لیزر می گیرد؟

منجوق گفت...

سلام
من كسي را در آي-پي-ام نمي شناسم كه در اين زمينه فعال باشد. دانشگاه تحصيلات تكميلي زنجان در اين زمينه سرمايه گذاري كرده است.