۱۳۸۹ شهریور ۲۸, یکشنبه

باز هم در مورد زمان بندي كلاس ها

كلاس روز يكشنبه را ساعت 8:45آغاز مي كنم. كلاس تا ساعت 9:50 دقيقه ادامه خواهد داشت. آن گاه تنفس ده دقيقه اي خواهيم داشت و دوباره ساعت 10 كلاس را ادامه خواهيم داد. اگر برايتان مقدور نيست در قسمت دوم كلاس حضور داشته باشيد قسمت اول را از دست ندهيد (وبرعكس).

۶ نظر:

وحیدی گفت...

از تاثیرات اجتماعی زنجیره وار وبلاگتون نبایست غفلت کرد.از این فرصت بایستی بخوبی استفاده شه.خواننده وبلاگ شما که بنظر از هم نسلی های علاقمند دانش بود براوردی کرد که وبلاگ شما در بین دانشجویان فیزیک زیاد خواننده داردو متعجب بود که چطور بنده علی رغم تفاوت شاخه تحصیلی به اینجا سر می زنم.توضیح عرض شد که بنده جذب نگاه خاص منجوقی شدم!و چون غیبتی نباشد گفتم دکتر منجوق گاها خیلی لج بازه اما در اکثر مواقع نظر مخالف را می شنوه و با احترام برخورد می کنه که اینجاست که رشدی واقع می شه.و اینکه از مفاخر جامعه ایرانی هستید!و سخت با ذوق. سلامت باشید

منجوق گفت...

نظر لطف شماست كه مرا باذوق مي دانيد. لجباز نيستم به اين معني كه اگر برايم مسجل شود چيزي نادرست است بر آن اصرار نمي كنم. اما تا بخواهيد كله شقم.

amatist گفت...

سلام
کاش می تونستم توی کلاسهای شما شرکت کنم. دلم لک زده برای کلاس درس با یه استاد علاقمند و باسواد و مباحث هیجان انگیز. ولی گرایش من (منطق ریاضی) کجا و گرایش شما کجا.
http://mydaysinuniversities.persian
blog.ir/
http://amatist-nazanin.blogspot.com/

وحیدی گفت...

آره کله شق ترم بهتریه!

ناشناس گفت...

سلام خانم دکتر
اگر کسی در حال حاضر دانشجو نباشه میتونه
در کلاسهای دکتر شیخ جباری شرکت کنه؟
یا اینکه باید ثبت نام بشه؟

منجوق گفت...

سئوال كردم گفتند به خانم پيله رودي اي ميل بزنند و بگويند در چه تاريخي و از كجا فارغ التحصيل شده اند:
physoffice (at) ipm.ir