۱۳۸۹ بهمن ۲۰, چهارشنبه

ترجمه و دانلود جوجه لريم

يكي از خوانندگان عزيز منجوق به نام ترنم ترانه جوجه لريم را ترجمه كرده اند:
«جوجه های قشنگ من! جوجه های ابریشمی کوچک من! منتظرم زود بیايید توی سبزه وچمن استراحت کنید آرزومه قد بکشید و زودتر مادر شید بیایید به شما غذا بدم. دانه و آب و نان بدم. » ازايشون تشكر مي كنم. اين جوري كه خود ترنم جان نوشته اند تازه شروع كرده اند به آموختن زبان تركي. بايد به خاطر اين پيشرفت سريع به ايشان تبريك گفت. متشكرم ترنم جان!

دانلود آهنگ جوجه لريم: تقديم به مادران جوان و كودكانشان؛ مخصوصا سيماي عزيز و دوقلوهاي نازنينش !

۱۷ نظر:

ترنم گفت...

ای وای خانم دکتر
دست شما درد نکنه بابت
این پستی که برای ترجمه ضعیف من گذاشتین
خیلی از کوفته برام با ارزشتر بود:)
تشویق شدم که خیلی بهتر و زودتر یاد بگیرم
راستی باران اینا که گفتم
هیچ ربطی به قول کوفته شما نداره ااااااا
:)

باران گفت...

انصافا ترجمت خوب بود.

بله.قول کوفته من به قوت خودش باقی است عزیزم:)
شما تشریف بیار من درخدمتم.

سیما گفت...

ممنون یاسمن جانم.

اسما گفت...

وایییییییییییییی من عاشق این آهنگم.ممنون خانم دکتر

ناشناس گفت...

میتونم دیدگاه شما را درباره این رویداد بدونم؟
http://www.ayandenews.com/news/25325/

سیدمهدی سجادی گفت...

می گوید وبلاگتان فیلتر است!!!!
با فیلترشکن باز می شود!
این دیگر چه صیغه ای است، نمی دانم!

منجوق گفت...

به ناشناس
رویداد؟!!

وحیدی گفت...

ااااا فیلتر شدید! آخی D:

وحیدی گفت...

منجوق

فکر کنم موقتیه.بعد 22 بهمن برداشته می شود انشاالله

امیرعباس گفت...

وبلاگهای وردپرس و بلاگر(من جمله منجوق!) در ایران فیلتر شد.

ناشناس گفت...

سلام خانم دكتر
وبلاگتون كه فيلتر شده!!

ناشناس گفت...

سلام
وبلاگ تون اشتباها فیلتر شده.
میل زدم به
filter@dci.ir
تا اصلاح بشه.
فکر کنم اگه دوستان دیگه هم این کار رو بکنن قضیه حل بشه.

منجوق گفت...

سلام
ممنون كه اي-ميل زديد مشكل رفع شد. خدا را شكر! دلم خيلي گرفته بود.

چرت و پرت هايي كه سر هم كردم به جهنم! اين وبلاگ باعث خير شده تا چندين كودك نيازمند و يتيم كفيل پيدا بكنند. ان شا الله در آينده هم بازهم همين گونه سبب خير بشه. به خاطر همين بچه ها اميدوارم وبلاگ منجوق هيچ وقت ديگه به مشكل تكنيكي برنخوره.

باران گفت...

چه جالب عکس ها باز شده.
از برکات فیلتر شدن ؟؟؟!!!!!!!!!

ناشناس گفت...

خلاصه اينكه همچنان فيلتره. قبلا هم عكس ها خيلي هاش باز نميشد. عادت كرده بوديم . يادم مياد كه وبلاك دكتر شيرزاد هم فيلتر بود

منجوق گفت...

ولي من فيلترشكن ندارم و مي توانم وارد بشم. چند ساعت پيش نمي توانستم. ولي به من گفتند اين مشكل دامنه است نه وبلاگ من

سجاد گفت...

همونطور که خانم دکتر فرمودن مسئله مربوط به دامین blogspot میشه. امیدوارم زودتر رفع بشه.